Subject: RE: Kiri Riigitee 15 Tallinna–Rapla–Türi tee km 14,0-14,2 asuvate Lokuti bussipeatuste
From: "Mittal Marko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kristiine Männik <[email-masked]>, "Rasova Olga" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 09:37:36 +0200

Tere!

Edastan Teile ELASA poolse vastuse.

Lugupidamisega

Marko Mittal

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5560 9436

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Kristiine Männik <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 7:13 PM
To: Mittal Marko <[email-masked]>
Cc: dl_et_estwin_haldus <[email-masked]>
Subject: FW: Kiri Riigitee 15 Tallinna–Rapla–Türi tee km 14,0-14,2 asuvate 
Lokuti bussipeatuste

Edastan.

● Kristiine

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 14. märts 2024 18:23
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Telia Eesti AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 15 Tallinna–Rapla–Türi tee km 14,0-14,2 asuvate Lokuti 
bussipeatuste jalgteeühenduse ehitusprojekti projekteerimistingimuste 
menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 14.03.2024

Registreerimise number: 8-1/24-006/4429-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>